Tijdelijke update rondom verzendingen
Beste klant,
Zoals je van ons gewend bent, doen wij er alles aan om bestellingen snel en zorgvuldig te verwerken. Door de onverwachte verhuizing van ons magazijn en het plotselinge wegvallen van onze fulfilmentpartner, ervaren wij op dit moment echter een grote uitdaging in het uitleveren van pakketten. Wij willen hier heel open over zijn: het is tijdelijk onzeker wanneer wij onze verzendingen weer volledig kunnen hervatten. Ons team werkt met man en macht aan een oplossing, zodat we zo snel mogelijk weer normaal kunnen uitleveren.
Update: zaterdag 13 september
We zijn verhuisd!
Na weken van intensieve voorbereiding en teamwork is onze magazijnverhuizing succesvol afgerond. Hiermee slaan we een nieuw hoofdstuk open in de verdere professionalisering van onze logistiek en service.
We willen HEGO Logistics oprecht bedanken voor de prettige samenwerking en hun betrouwbare e-fulfilment services in de afgelopen jaren. Dankzij hun ondersteuning hebben wij onze klanten altijd snel en zorgvuldig kunnen bedienen.
Vanaf maandag 15 september starten we vanuit ons nieuwe magazijn met het uitleveren van bestellingen. We kijken uit naar deze volgende fase!
Update: woensdag 10 september
Goed nieuws voor de komende periode
Naast het hervatten van onze normale service vanaf volgende week, werken we ook aan een aantal verbeteringen. Binnenkort profiteer je van:
- een ruimere bestel cut-off tijd (later bestellen = dezelfde dag verzonden)
- extra bezorgopties zoals pickup points en een bezorgdag naar keuze
- en de mogelijkheid om bestellingen zelf af te halen bij ons nieuwe magazijn
- Mapei assortiment uitbreiding
Met deze verbeteringen willen we jouw bestel- en bezorgervaring nog makkelijker en flexibeler maken.
Wat betekent dit voor jouw bestelling?
- Bestellingen van deze week: wij doen er alles aan om deze alsnog te verzenden.
- Lukt dit niet direct: dan blijven de orders gewoon in ons systeem staan en leveren wij uit zodra dit weer mogelijk is.
- Wil je jouw bestelling annuleren: dat kan uiteraard. Meld dit aan onze klantenservice en wij zorgen dat jouw aankoopbedrag direct wordt teruggestort
Jouw vertrouwen is belangrijk voor ons
Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Daarom vinden we het belangrijk om je eerlijk te informeren en jou als klant keuzevrijheid te bieden: wachten tot verzending weer mogelijk is, of je bestelling annuleren en direct je geld terug. Onze klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kunt ons bereiken via [email protected] of +31857731473 .
Bedankt voor je begrip en geduld in deze uitzonderlijke periode. We zijn ervan overtuigd dat we dit snel en goed oplossen en kijken ernaar uit om je binnenkort weer met onze vertrouwde service te mogen helpen.
Met vriendelijke groet,
Derk Noordhuis CEO
Building Quality B.V.